3 Mart 2018 Cumartesi

Bebek Ürünleri Alışverişim

Herkese merhaba arkadaşlar, Nil Su hanım büyüyor, bir aylık oldu bile.Kış bebeği olduğu için evden çıkamıyoruz o nedenle ihtiyaçlarımızı online olarak sipariş veriyoruz ve bu durumdan mutluyuz.Yorulmadan tek tıkla herşeyimizi alıyoruz.Kimseye bana şunu al, gelirken şunu getir diye rica etmiyorum.Market alışverişimi, bez alışverişimi, Nil Su'nun eksiklerini, Ece Nazın kıyafetlerini kendim seçerek, ayrıca fiyat araştırması yaparak alıyorum.

Bizim evde herkesin bornozu, baş havlusu, yüz havlusu, kesesi ayrıdır.Nil 'sunun da bebek havlu seti var.Çok severek aldım ve göbeği düştüğünden bu yana kullanıyoruz.Yumuşacık dokusu var.Alacaklara Funna Baby havlularını öneririm çok kaliteli malları var.


Bebeğin kıyafetlerini yıkarken hangi deterjanı kullanıyorsunuz diye instagramdan sorular alıyorum.Tabii ki bebek deterjanı olarak dalin toz sabun kullanıyorum.Anne ve Anneanneden gelenekçiyim, annemde sabunla yıkardı hassas çamaşırlarımızı.Bugün olmuş şampuan kullanmazlar bildiğiniz zeytinyağlı sabunla yıkarlar saçlarını :) Dalin için deterjan diyorum ama bildiğiniz sabunu ince ince rendelemişler, durulaması kolay, yeni doğan olduğu için yumuşatıcı kullanmıyorum çamaşırlarında zaten makineden yumuşacık çıkıyor çamaşırları.Çamaşırda herhangi bir kalıntı, leke, iz bırakmıyor.
Pembeyanak.com da dolaşırken bir ürün dikkatimi çekti ve hemen sepete ekledim sadece 10 liraydı.Siz daha önce duydunuz mu bilmiyorum vücut ısısına göre renk değiştiren bebek bodysini ben ilk kez duydum gördüm ve merakımı gidermek içinde aldım.İyi ki de almışım, sonuçta bebeğin ateşini her dakika ölçmüyoruz ama bu bady sayesinde bebeğin ateşi 38in üstüne çıktımı renk değişmeye başlıyor.39 oldumu baskı rengi kalmıyor renksizleşiyor.Yani ateşin yükselip yükselmediğini ortadaki renk kaybolduğunda anlayabiliyorsunuz Mirada marka ateş ölçer body sayesinde.

Bebeğime alışveriş yaptığım web sitesi benim için önemli, öncelikle güvenlik alt yapısı diyorım.Kredi kartı bilgilerimi veriyorum sonuçta.Özelimi açıyorum. Bugüne kadar pembeyanaktan bir çok kez alışveriş yaptım hepside sorunsuz oldu.Müşteri hizmetleri ve sosyal medyası çok yardımcı.Başka bir siparişimde bir ürün stoklarda kalmamış, hemen arayıp bilgilendirdiler birde mailinize sürekli bilgilendirme ve faturanız e-fatura olarak geliyor.Sipariş alındı, fatura kesildi, kargoya verildi gibi aşama aşama sipariş bilgilendirmesi yapıyorlar.Ayrıca site sosyal sorumluluk projelerini destekliyor. Yapılan her alışveriş AÇEV e destekte bulunuyor. Bugüne kadar 10 binden fazla sipariş göndermişler. Sitede anne bebek kategorisinde yok yok 4.000 den fazla ürün çeşidi var.Bebek odası mobilya siparişlerinde İstanbul içi ücretsiz kargo ve kurulum yapıyorlar. İstanbul'daki takipçilerim bunu göz ardı etmesinler, mobilya kurulumu gerçekten zor ve hayli vakit alan bir iş.
pembeyanak ile anneler mutlu, bebekler mutlu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder