21 Aralık 2017 Perşembe

Zafoni.com Alışverişim

Herkese merhaba arkadaşlar, yine bir kombin alışverişi ile karşınızdayım. Bu senenin bence en güzel rengi Tarçın rengi. Bende bu modaya uyup kendime çok hoş bir hırka aldım. Tabii hırkama uygun renkte birde topuklu bir bootie aldım. Zafoni.com u instagramda keşfettim.50 lira üzeri kargo bedava yazıyordu. Bence makul bir fiyat kargo bedava olması için. Bazı firmalar abartıp 200 lira üzeri Kargo Ücretsiz diyor, o zamanda alacağınız bir ürün varsa almaktan vazgeçiyorsunuz. Zafoni.com benim hem bütçeme hemde tarzıma hitap eden ürünler satıyor. Alacağım ayakkabıyı başka sitelerde de buldum ama en iyi fiyat burda deyip hemen satın aldım .Bir kaç ürün daha gözüme kestirdim, gelecek ayda onları almayı planlıyorum.

Taba rengi bayan bot aynen ekranda göründüğü gibi geldi.O kadar şık ki , fiyatının çok çok üstünde bir kalitede.İçi yumuşacık pamuklu.Topuk boyuda gayet iyi.



Tarçın rengi bayan ceket  i çok beğenerek aldım.Bu kadar kaliteli beklemiyordum.Harika bir ürün ve uzunluğuda tam istediğim gibi.Kilolu olduğum için 46 beden aldım tam uydu.Hamilelikten dolayı şuan göbeğim çıktı o nedenle önünü bağlamadan kullanacağım ama doğumdan sonra favorim bu ceket :) 29 Lira sadece, bence ihtiyacınız varsa kaçırmayın, kumaşı kalitesi dokusu tasarımı çok çok güzel.Seçtiğim ürünlerden çok memnun kaldım. Kargom hızlı bir şekilde ulaştı. İhtiyacım olan ürünleri uygun fiyata , güvenilir bir siteden almanın mutluluğunu yaşıyorum.

Sizler seçimlerimi nasıl buldunuz yorumlarınız benim için çok değerli.
Sevgiyle kalın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder