31 Aralık 2017 Pazar

ifondi.com Yılbaşı Alışverişim

Herkese yılın son gününden merhaba,
Bizde adettendir en yakınlarımıza yılbaşı hediyesi verilir. Bende bu sene kızım ve eşime değişiklik yapıp atlet ve pijama takımı aldım.Tabii haberleri henüz yok, akşam vereceğim hediyelerini.Önce sizinle paylaşayım istedim. 

Türkiye'nin önde gelen iç giyim sitesi olan ifondi.com dan alışveriş yaptım.Sitede 75 Lira üzeri alışverişlerde Kargo Bedava olduğu için herhangi bir extra nakliye ücreti ödemedim.Sürekli kargo firması tarafından SMS ile bilgilendirildim.Siparişimde çok hızlı bir şekilde yılbaşından önce elime ulaştı. Her siparişe ekliyorlar mı tam bilgim yok ama birde iç çamaşırı hediye eklemişler ona aldıklarımdan daha çok sevindim desem.Çünkü gelen hediye hem çok kaliteli hemde bana hediye oldu :)
Ece ye daha önce almadığım ama adını duyduğum Miorre marka kız çocuk atleti aldım.Malı o kadar kaliteli ve likralı penye kumaşı var ki , çok beğendim.Penyesi uzun yıllar dayanabilir, esnek kumaştan.
Ümit'e aldığım pijama takımı Şahinler marka erkek pijama takımı. Rahat kalıbı ve kullanışlı özelliği ile evde severek kullanacağına eminim.Penyesi çok kaliteli ve renk olarak sevdiği tonlarda aldım. Ben gözüme hamile ve lohusa grubundan bir kaç parça kestirdim gelecek ay'da onları almayı planlıyorum.
Sitede şuanda yılbaşı sebebiyle sütyen takımları indirimde. Eşinize, kız arkadaşınıza veya çocuğunuza yılbaşı ruhuna uygun kırmızı renkte hediye edebilirsiniz.Markalı Sütyen takımları kampanyası  fiyatları çok cazip ve 19.90TL den satışa sunulmuş.Fiyatları yarıya indirmişler. Cazip fırsatlardan yararlanmak için mutlaka siteye göz atın.Gelen ürünler faturalı geliyor.Kredi kartına taksit imkanı var ve kapıda ödeme kolaylığı da sunuyorlar.
2018 yılı hepimize çok iyi gelsin, mutlu seneler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder