10 Ağustos 2017 Perşembe

Bioblas Saç Dökülmesine Karşı Şampuan ve Saç Bakım Yağı

Herkese merhaba,
Yenilenen BIOBLAS'la saç dökülmesine son !
Saçlarınıza değer veren kadınlardan iseniz , saç dökülmesine karşı etkili üzüm çekirdeği ile güçlendirilmiş yenilenmiş Bioblas Procyanidin serisi ile sizleri tanıştırmak istiyorum.
BIOBLAS dünyanın en güçlü antioksidanlarından olan üzüm çekirdeğinin antioksidan etki ve Phytovitamin mineral katkılı bitkisel serum ile saç tellerinin kökten uca  sağlıklı , daha güçlü ve daha parlak olmasını sağlıyor. Ürünler Bioata Labaratuvarlarında uzun ARGE çalışmaları sonucundan sonra bizlere ulaşıyor.

Eğer cansız, ince telli saçlara sahipseniz Hacim Şampuanı kullanmalısınız , Saçlarınız parlaklığını yitirmiş , kuru mat ise Temel Bakım Şampuanı ile yüksek nem oranını ve parlaklığını geri kazanabilirsiniz. Ürünlerin kokusu çok güzel ve içeriğindeki bitkisel serum sayesinde saça sürüldüğü andan itibaren doğal ürün kullandığınızı anlıyorsunuz. Şampuanı iyice akıttıktan sonra saç derisinin nefes aldığını anlıyorsunuz, buda temizlenmiş hissi yaratıyor. 
 
Saç bakım yağını kullanalı epey oldu.İçeriğinde argan yağı bulunuyor.Banyodan sonra nemi alınmış saçlarıma uyguluyorum.Saçımı açarken zorlanmıyorum , ayrıca saçı ağırlaştırmıyor. Avuç içime 3-4 fıs sıkıyorum. Ellerimle ısıtıp saçlarıma uyguluyorum. Saçları hem onarıyor , hem bakım yapıyor hemde kolay taranmasını sağlıyor. 
Bioblas ailesine eklenen bu ürünleri çok sevdim. Kozmetik marketlerden satın alabilirsiniz yada online olarakta satın alabilirsiniz, fiyat olarakta çok uygun bir aralıkta.

 Sizler bu seriyi kullandınız mı, yorumlarınız benim için değerli.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder