16 Ocak 2017 Pazartesi

Sevgiliye Özel Hediyeler

Hediye kelimesi hepimizin hoşlandığı kelimelerden biridir. Bizi heyecanlandırır,mutlu eder. Bir insanın toplumda hissetmek istediği en özel duygunun önemsenmek olduğunu biliyorum. Mahalle bakkalından tutunda, apartman komşumuza kadar herkesin bize özel davranmasını isteriz. Bizi görünce, günaydın nasılsınız cümlesini duymak yüzümüzde bir gülümsemeye yol açar. Aynı şekilde bizde insanlara karşı nazik ve duyarlı olmalıyız. Hani hep derler ya insanlara teşekkür ederim. Lütfen, kelimelerini esirgemeyin ve çocuklarınıza nezaket kurallarını öğretin diye.Sevdiklerimize özel günlerinde onların özel olduğunu hissettirmemiz gerekir. Bazen düşünüyorum da herkes için genel olan sevdiklerimiz için özel olan ve dünya da kabul görmüş günlerin varlığı hayatımızda bizim için anlamlı olan şeyleri bize hatırlatmak içindir. Hayatın kaygısından bir nebze uzaklaşıp, sevdiklerimize değer verdiğimizi göstermemiz gerekir. Bu konuda hediye seçmemizi kolaylaştıran bir site ile sizleri buluşturmak isterim. www.hediyesizolmaz.com bu güne kadar birçok hediye sitesi gördüm birbirinin aynı, ancak bu siteye bayılacaksınız. Bir sürü özel gün için kategori oluşturmuş. Bende sevgililer günü hediyemi erkenden bir değişiklik yapıp kızımla kendim isimlerimizden oluşan kupa ile verdim.Baskı kalitesine ve kupanın şıklığına bayıldım.Kupaların tanesi 19.90 lira.Her bütçeye uygun hediye bulabilirsiniz.
Özellikle dikkatimi çeken karikatürlerden oluşan yastıklar tişörtler sizin istediğiniz resimlerden oluşan karakalem çalışmaları, eğlenceli kupalar, en çok ta beğendiğim kişiye özel videolar. İstediğiniz mesaj ve müzik videonuzda yer alacak. Sizin yer almasını istediğiniz fotoğraflarınızdan oluşacak, böyle bir hediyenin geldiğini düşünsenize beni çok sevindirirdi eminim.

Sosyal medyayı kullanarak yapılan hediyelere de bir göz atın derim.2010 yılından beri hizmet veren bu sitede kredi kartı ile ödeme yapabileceğiniz gibi pay bal alışveriş sistemini de kullanabilmeniz mümkün. Fiyat açısından gayet makul.Sevgililer günü yaklaşırken ,sevdiklerinizi önemseyin, çam sakızı çoban armağanı olsun. Alan el yerine her daim veren el olun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder