14 Ekim 2016 Cuma

UNUTULMAYACAK DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ….


Ece Naz bu yıl ilkokula başladı. 10 Kasım’da doğum günü. Ne hediye alsak diye düşünürken, sevdiği çizgi film karakteri Elsa’yı ekranda görünce “Anne ne güzel elbisesi dimi “ dedi. Evet evet bu seneki doğumgünü temamızı bulmuştum.Ama nerden nasıl temin ederim diye düşünmeye başlarken ,hemen aklıma daha önce tanıştığımız ve güvenli alışveriş yaptığımız www.karakterdukkani.com sitesi geldi.

Siteyi incelediğimde kız çocuğu kostümlerinde bir sürü alternatif gördüm. İçimden bunların büyüğü de olsa bende deniz kızı kostümünü alsam diye düşünmeden edemedim :) Parti bölümünde doğum günü partisi için gerekli tüm malzemeler düşünülmüş: bardak , tabak, peçete, bayrak süsleme ve balonlar harika artık eksik kalan tek şey pasta ve Ecenin sevdiği arkadaşları olacak. Tüm oyuncak ve kostümlerde %20 indirim imkânı sunulmuş.

Kız çocuğu kostümlerinde elsa kostümü görünce hiç tereddüt etmedim. Artık alacağım hediye belliydi. Ece bu sürprize bayılacaktı. Biz çocukken böyle imkânlarımız yoktu. Televizyon karşısında hayale dalar, sanki o karakterlerin içinde yaşar dururduk. Doğum günlerinde her çocuk prens ve prenses olmak ister, mademki bunu sağlayabiliyorum. Ona en güzel doğum gününü yaşatmak istedim.
Kargom geldiğinde özenle paketlenmiş olduğunu ve içerisinde Elsa tacının da hediye geldiğini gördüm. Ece Naz kıyafeti görünce delirdi adeta. Hemen üzerine giymek istedi. Bir gün boyunca üzerinden çıkartmadı. Doğum gününü sabırsızlıkla bekliyor. Sizlerde çocuğunuzun özel günlerinde hiç tereddüt etmeden bu siteden alışveriş yapabilirsiniz. Önceliklerinin çocuk sağlığı olduğunu özellikle belirtmek isterim. Bütün ürünleri orijinal lisanslı. Kafanıza takılan sorular var ise sitenin içinde canlı destek hatları var. Oradaki danışmanlara her türlü soruyu sorup destek alabilirsiniz. 70 tl üzeri kargo bedava ve aynı gün kargo avantajımızdı es geçmeyelim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder