9 Haziran 2016 Perşembe

dermokozmetika alışverişim


Yaklaşık 10 gündür hastalıkla mücadele ediyordum.Evden hiç çıkmadım yatağa mahkum bir şekilde ateş , boğaz ağrısı , eklem ağrısı , baş ağrısı çeke çeke ilaçlarımı düzenli içerek atlattım :)  Bu süre zarfında dermokozmetik sitelerini araştırdım.Daha önce kullanmadığım ürünler hakkında bilgi sahibi oldum.Online alışverişte vazgeçemediğim gözüm kapalı tavsiye edeceğim sitelerin başında dermokozmetika.com.tr gelir.Hem güvenli , hem kaliteli , hem dolu dolu...Verdiğiniz parayı kesinlikle hak eden,stokta varsa ürün aynı gün kargolayan, sipariş ettiğiniz ürünle kalmayıp yanında testerlarıda dolduran bir site.
1 hafta tatile gittik, güneş kremlerimizi bitirdik geldik havuzdan denizden çıkmadık :) Hafta sonları bahçeye gidiyoruz , pikniğe havuza gidiyoruz.Özellikle havuzda güneş kremi çok kullanıyoruz.Daha önce Ece Naz da denemediğim Bioderma Photoderm kid sprey 200 ml i sipariş verdim.Yanında 100ml lik Güneş sonrası bakım sütü hediyeliydi. Fransız markası Biodermayı %20 indirimle 70 liraya almış oldum.
Çocuk Güneş Kremi mutlaka kullanılmasından yanayım ciltleri çok narin ve hemen güneşte yanıyor.Hatta ve hatta güneş sonrası losyonda kullanılmalı hem ebeveyn hemde çocuklar kullanmalı.Bioderma kid 50 spf yi kullanmaya başladık sabahları okula gitmeden eline 2 fıs sıkıyorum yüzüne boynuna bir güzelce yediriyor :) Okulda öğretmenleri bahçeye indiriyor , kumda oynuyorlar ,piknik yapıyorlar vs.
Dünyaca ünlü marka Esthederm ürünleri ile sample boyları sayesinde tanışmıştım.Cilt üzerinde yarattığı kaliteliyi, olumlu etkiyi biliyorum. Institut Esthederm Paris,Fransız markası fiyat performans açısından herkesin alabileceği ürünler değil tabiri yerinde ise biraz tuzlu gelebilir, bu ürüne %20 indirimle 156 lira ödedim.Uv in Cellium Spray 100 ml i muadili ürünlerden ayıran özelliği çok fazla.Cilt kuruluğu , yaşlanma etkilerini, onarılmaya ihtiyacı olan ciltler için özel üretilmiş ve anti aging özelliği olarak adlandırılanbu durum cildin tekrar aynı problemleri yaşamaması ve tamamiyle önüne geçmeyi hedeflemektedir.Kullanıldığında hemen yayılma ve emilim göstermektedir.Yüzde sarkma ve yaşlanma belirtilerinin önüne geçmektedir.Herhangi bir yan etkisi bulunmamaktadır.Anti alerjik bir ürün.Cildi ferahlatıp, güçlendiriyor.Sadece yüz ve boyun bölgesinin kullanımı için uygun.Cildimiz için marka farketmeksizin yüz bakımı ürünleri  mutlaka kullanmalıyız.El kremini kalkıpta asla asla yüz bölgemize kullanmamalıyız !!
Turuncu Plaj çantası hediye
Deri detaylı makyaj malz. çantası hediye
Saç bakımında en beğendiğim markalardan Phyto nun 2 adet sample boyu , Lierac ve Dermalogica nin sampleleri içinde ayrıca dermokozmetika ya teşekkür ederim. Hiç bir siparişimde hediyesiz kargo yapmıyorlar. Kargo ücreti bile diğer siteler gibi çok yüksek değil 100 lira altı alışverişte sadece 2.90 TL
Online alışveriş siteleri arasında gözüm kapalı önereceğim bir site çok memnunum, hep memnunum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder