4 Mart 2016 Cuma

Lezzet Keşfi / Aymis Ürünleri


Cennette iki tane ağaç olduğuna inanılır.Bir tanesi incir ağacıdır ; Gerçeği temsil eder.
Diğeri ise hayatı temsil eden zeytin ağacıdır.Bugün sizi Hayat ağacının meyveleri ile tanıştıracağım. Balıkesir Erdek'te kendi bahçelerinde iyi tarım uygulamalarına uygun yetiştirdikleri zeytin ağaçlarını ,günümüz teknolojisine uygun olarak zeytin, zeytinyağı,sabun ve zeytin çiçeği kolonyasını sertifikalı üreten ender firmaların başında geliyor.Firma sağlık ve kalite diyor.Kendi içinde sürdürülebilir kalite kontrol ve takip sistemleri kuran Aymis bu sistemlerini ISO9001 ve ISO22000 belgeleri ile de tescillemiş durumdadır.Ürünler online olarakta firmanın sitesinde satıştadır.Gelin yakından tanıyalım bu ürünleri.

Anne sütünden sonra en faydalı içecek zeytinyağıdır.Zeytinyağının sindirim sistemimize , saçlarımıza , vücudumuza,kalp sağlığımıza ,diyabete, kolesterole,kemik sağlığına, ruh sağlığına iyi geldiği bilinmektedir.

Mersinde doğdum büyüdüm , Akdeniz tipi beslenmeye alışkınım.Salatalar , zeytinyağlılar mutfağımızın vazgeçilmezleridir.Asla ve asla Riviera yağ kullanmam benim yağım Naturel Sızma Zeytinyağı olacak .O kokuyu, aromayı , rengi almam gerek..
Zeytin konusu uzmanlık alanım , çocukken hatırlıyorum annem 1 çuval taze zeytin alırdı yeşil olurdu rengi.Tek tek üşenmeden taşla kırıp salamura yatırırdı.Olgunlaşmasını beklerdik :) Benim kızım yeşil zeytin delisi.
 Biz her zeytini yemeyiz.Eşimde kızımda çok seçici, Aymisin az tuzlu yağlı sele siyah zeytin i yıkamadan ağzıma attım.Tuz oranı süper , yok denecek kadar az.Fiyat olarak ta çok makul.Geçen marketten zeytinin kilosunu 25 liradan aldım pekte beğenmedim.Yeşil Zeytinleride çok kaliteli ekşilik oranı yerinde.Çizik zeytin in kilosu sadece 14.90 !!
Gelelim kozmetik grubu ürünlerine,zeytinyağlı katı sabunlar , sıvı sabunlar , spada kullanılan katı sabunlar ve zeytin çiçeği kolonyasına.Hepsi birbirinden değerli ürünler.
Cildimize faydaları da vardır , düzenli kullanımda siyah noktaları ve sivilcileri önler.Annem babam saçları için şampuan kullanmaz illa has Zeytinyağlı sabun olacak.Miss gibi kokuyor hatta ürünün gerçek zeytinyağından yapıldığı o kadar belli ki üzerinde terleme sebebiyle kabarcıklar oluşmuş.
İlginç bir deneyim oldu ben ağır bir koku bekliyordum yoo gayet güzel hafif kokan bir kolonya ile karşılaştım. Zeytin Çiçeği Kolonyası sprey formatında tasarlanmış hoş  ferahlatıcı bir kolonya.Fiyatıda çok uygun.

Yumuşatma ve nemlendirme özelliğinden dolayı Zeytinyağlı Sıvı Sabun larını çok sevdim.Hem temizlemesi iyi hemde yumuşatması.Bizim ev halkında el yıkama alışkanlığı var.1 şişe sabun bize 15 gün gidiyor :)

Son söz olarak diyeceğim altın iksirimiz olan Zeytinimize sahip çıkalım, altın öldürür ama zeytin yaşatır..
Sevgilerimle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder