27 Şubat 2016 Cumartesi

#yeniyildasihirlimaviyle Ankara Blogger Buluşması

30 Ocak Cumartesi günü Ankara da sevgili İlknurun daveti ile çok güzel bir organizasyon gerçekleşti.Sevdiğim saydığım blogger arkadaşlarımla bir araya geldim.Çok çok güzel bir mekan seçmişti bizim için İlknur.Tek kelime ile harikaydı Lady Cook Cafe mekan sponsorumuzda oldular ayrıca.Kendilerine sıcak , misafirperver ve güleryüzleri için çok teşekkür ederim. Ankarada baby shower ,doğum günü , kutlama veya kahvaltı için gidebileceğiniz Çayyolunda nezih bir mekan.

Tatlılarımız tatlimo.com dan geldi.Ayrıca Ankara Bölge müdürü Aytekin beyde bizimleydi ve firması ürünleri hakkında bilglendirici açıklamalarda bulundu.
Sahiplerini yakınen tanıyorum abim vasıtası ile dimes meyve suyuları çok kaliteli ve orjinal sıkma nar suyu elma suyu ve portakal suyu ile katıldılar.Cam şişede olması artı katmış ürüne.Tavsiye ederim biz çok beğeniyoruz tadlarını.
tatlımo ve dimes buluşması
Kart tasarımlarımızı Sevgi abla yapmış ona burdan koocaman öpücükler sunuyorum :)
Etkinlikte bizi yalnız bırakmayan Revox Şampuan  Gamze hanıma çok teşekkür ederim.Hem Şampuan hemde Serum ile katılım sağladılar.


Mutfakta ona güvenirim Kenton markasını duymayan yoktur.Hamur kabartma tozları , vanilya maya , puding grubu kek grubu ile çok reveşta ve köklü bir firma.

İncirler Ufresh ten. Karatay diyeti ile incir tüketmeyi alışkanlık haline getirdim ve kızımada alıştırdım.Kahvaltıda mutlaka incir tüketiyoruz.Aydın yöresine ait bu incirin tadına bayılacaksınız, çok kaliteli tavsiye ederim.
 Farmasi Bölge Sorumlusu Elif hanım bizimleydi ve ürünlerden bahsetti.Diş macununu ilk kez deneyeceğim için çok mutlu oldum. At kestaneli balsamı babam kullanıyor bacaklarında ve dizinde yaşlılığa bağlı ağrıları oluyor bu kremin ona çok iyi geldiğini söylüyor.Renkli kozmetiktede çok başarılı bir marka tavsiye ederim , rujlarını öjelerini ve far paletlerini.
Ayışığı Organik bildiğim kadarıyla ilk kez İlknura sponsor oldu.Logona marka organik el kremi için çok teşekkür ederim.
Burock adını sık duyduğum ama kullanma fırsatım olmayan bir markaydı.Leke kremide ilk fırsatta deneyip yorumlayacağım bir krem olacak.Teşekkürler Burock..

Saçım Şahane ye çok teşekkür ederiz.İki ürünüde kullanıyorum çok memnunum.Çok profesyonel bir seri , kuaför salonlarından ve www.sacimsahane.com dan temin edebilirsiniz.
Baş harflerimizi özenle işleyen Senem Boutique e çok teşekkür ederim.Çok güzel bir hediye.
Gratis e çok teşekkür ederim çok güzel süprizler hazırlamış bize.Benri makyaj temizleme pedleri çok bereketli ve çok kullanışlı.Body Misti daha önce deneme fırsatım olmamıştı bu vesile ile kullanmaya başladım , kokusunu çok sevdim çok fresh ve taze bir hisse kapılıyorum kullandıkça.
Rengin güzelliğine bakın nasıll muhteşem !
Otantik olan herşey dikkatimi çeker.@yeşimbebek  bizler için kaftanlar hediye etti.Salonumda osmanlı çizgileri mevcut bende hemen duvarıma astım.Çokta şık oldu :)
Blogger dostu Ritül de Beaute ede çok teşekkür ederim. Hayat kurtarıcı ürünler gerçekten.Isıtıcı bant benim çoık işime yarıyor. Diş temizleme mendili harika bence.
Yaşam Dükkanı bizlere Absolution marka ürünlerinden denememiz için göndermiş.Ayrıca ufak birde not defteri göndermişler tam çantaya atmalık.Teşekkürler Yaşam Dükkanı
Bambum firmasına teşekkür ederim.Tahta bıçak daha önce kullanmamıştım benim için farklı ve sağlıklı bir deneyim oldu.
Hc Hair Care Tria ile ilk kez karşılaştım.Geç kalmışım tanışmak için , saçlarım çok fazla dolaşıyor banyodan sonra iki fısfıs sıkıyorum kolayca açılıyor.

Ekozkozmetik ve Nobren Parfüm e ayrıca teşekkür ederim.
İlknurcuğum herşey çok güzeldi.Ev sahipliğin ağırlaman, hediyelerin, ambiyans ben çok beğendim ve çok memnun kaldım.Bir başka etkinlikte görüşmek dileğiyle..
Sevgiyle kalın.

Etkinliğe Katılan Blog yazarları


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder