24 Aralık 2015 Perşembe

Çikolatalı Ev Kurabiyesi

Sevgili Ebrushka nın yeni yıl organizasyonunda Pakmaya bizlere koobacan bir kutu ürünlerinden oluşan hediye paketi verdi.Çikolata grubunu da böylelikle keşfetmiş oldum.Kurabiye Çikolatası Paketini açar açmaz çikolataların büyüklüğü dikkatimden kaçmadı. Kahve yanında bile tüketilir. Tadı muhteşem güzellikte avuç avuç yediğim doğrudur :) Bitter ve sütlü olarak iki alternatif sunmuşlar.Sütlü olan tercihim oldu.Ece Naz'a çok fazla dışarıdan hamur işi yedirmemeye dikkat ediyorum.O nedenle kendim evde onunla beraber yapıyorum.Yavaştan yavaştan kendime çırak yetiştiriyorum.
Bahsettiğim gibi çikolatalar iri taneli ve ısıya dayanıklı. Aşağıda aşama aşama göreceksiniz. Fırında bile dağılmadı erimedi.Görüntüsü çok güzel , tadı da ayrı güzel..Fiyat olarak ta uygun 4-5 TL arası diye aklımda kalmış, Migrosta gördüm.
Kurabiyenin demirbaşları Vanilya ve Kabartma Tozu olmazsa olmaz

Kıvamlı bir hamur hazırladım ne cıvık ne katı , en son olarak çikolataları ekledim ve azcık yoğurdum.



Tam ölçü istemeyin benden , oda ısısında margarini 1-2 saat beklettim. Hafiften yumuşadı.İçine göz kararı süt ekledim , onu ekleme sebebim yumuşak düşmesiydi.İçine yumurta koymadım sevmiyorum kokusunu. Un, süt yumurta,toz şeker , vanilya , kabartma tozu ve kurabiye çikolatası.Evde olabilecek malzemeler. Eğer kuru üzüm incir ceviz fındık var ise çeşitlendirebilirsiniz.Tepsimi yağlamadım zaten yağlı bir hamur oldu. Spatula yardımı ile kolayca çıktılar.2 tepsi çıktı benim yaptığım hamurdan.
Sizler daha önce Pakmaya ürünlerini kullandınız mı ? Çikolata grubu tavsiyemdir , mutlaka deneyin derim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder