17 Ağustos 2015 Pazartesi

Bioblas Saç Boyası Color & Me Saç Boyası Deneyimi

Bugün sizlere Biota markasına ait Bıoblas Color&More 6.58 saç boyası deneyiminden bahsetmek istiyorum.
Saçlarımı yaklaşık 5 senedir kendim boyuyorum.Genelde de kahve tonları kullandım. Ya çikolata ya açık kahve veya koyu kahve olarak. Neredeyse her marka saç boyası kullandım , organik olandan tutunda kimyasal olana kadar.Tüp şeklinde hazırlanandan tutunda , hazır karışımlara kadar.
Son bir yıldır saç beyazlarımda çoğalmalar oldu.Ve bunu beni rahatsız etmeye başladı. 3-4 aydır saçlarımı boyamadım biraz dipleri dinlensin diye birde, farklı bir marka arayışına girdim yaklaşık 1 aydırda çok methini duyduğum Color Me yi denemek istedim.İyiki denedim , beyazlarım kapandı ve saçlarım ışıltı kazandı. Kutuyu açtığımda dolu dolu geldi bana içeriği. Saçları beslemesi adına 5 vitamin ve mineralli yağ çıktı içinden.Diğer boyalara kıyasla ,Ayrıca renk koruyucu şampuan ve saç kremi numunesi vardı.

Besleyici Yağıda karışımın içine ekledikten sonra saçlarıma sürmeye hazır kıvama getirdim. Kullanma talimatına göre saçıma uyguladım.
5-6 santim saç diplerimin geldiği bariz belli , sonraki fotoğrafımı hemen çekmedim yaklaşık 15 gün sonra çektim. En kötü boyama işleminden sonra 10 kere duş aldım VE fark ortada. Ben Bioblasdan çok memnun kaldım. Beyazlarımıda çok iyi kapattı. Ürün hakkında bilgi almak ve renk skalasına bakmak isterseniz diye link veriyorum.
http://www.bioblas.com/colormore/
Sizler kullandınız mı yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok memnun olurum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder