3 Mayıs 2015 Pazar

Silk'n Silhouette ile #evimdegüzellik diyorum !!


Kilolu olmak bir bayan için büyük sorun hele hele yanında vücutta selülitte varsa daha bela bir sorunla karşı karşıyasınız demektir.Mart ayının 9 undan beri diyet yapıyorum ve toplamda 10 kğ verdim.Uzun bir ara yazamadım farkındayım ama Ümitin abisi evlendi ,mevsim geçişinden dolayı EceNazın yakasını hastalıklar bırakmadı, birde bebeğimiz oldu :)) Instagramdan yürüyüş fotoğraflarımı ve yediklerimi paylaşıyordum takip edenler bilir.Selülitten aslında kilolu ve zayıf insanlar eşit oranda etkilenir diye billiyorum. Şöyle düşünmeyin o zayıf selüliti yoktur.Belki biz kilolular kadar belli değildir . Ben dar kumaş pantolon giyince bacağımdaki portakal kabuğu şeklinde dalgalanmaları görüyor ve çare bulamıyordum ki Silk'n Silhouette ile tanışana kadar...


Bu kaliteli ürün evde kullanıma yönelik profesyonel estetik cihazlarda bir dünya lideri olan Silk'n tarafından üretilmektedir. Silk'n Hollanda kökenli bir marka   Avrupa'nında en güvenilir markalarından.Ürün selülitin yanı sıra gevşek cildi sıkılaştırıyor , ,yaşlanma çizğilerini azaltır, cilt esnekliği sağlar,cilt dengesini koruyor ve cildin gençleşmesine kadar katkı sağlıyor.. Kalçalar , üst kol , baldırlar için uygundur.Haftada 2 gün 15 dk kullanmak yeterli.. 
Silk'n Silhouette http://www.hepsiburada.com adresinde 799 TL ile satışta.
TavsiyeKanalı Silk'n Silhouetteyi denememiz için 50 melek görevlendirmiş bu meleklerden biriside ben olduğum için çok şanslıyım. 8 Haftalık deneyimlerimi sosyal medya üzerinden ve blogum vasıtasıyla ara ara sizlerle paylaşacağım..


Not: Beni takipte kalın ki size süprizlerim olacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder