17 Nisan 2015 Cuma

markabebe.com alışverişim

Mevsim geçişi yaşadığımız şu günlerde montlara kabanlara elveda ,trençkotlara-mevsimliklere - ceketlere merhaba diyoruz. Ecenaz söz konusu oldu mu giyimi , kuşamı , takısı tokası beni çok ilgilendiriyor. Kaliteli kıyafetler almaya özen gösteriyorum. Kaliteyi uygun fiyata alabileceğim daha öncede alışveriş yaptığım markabebe.com dan bahsedeceğim size.2009 yılından beri e-ticaret sektöründeler.Sipariş veriyorum kargom ertesi gün jet hızıyla ulaşıyor.Aynı gün kargo yapılıyor. %100 iade ve değişim garantisi var. Diğer siteler gibi 100 TL değilde 90 TL ve üzeri alışverişlerde KARGO BEDAVA.Kredi Kartı , Kapıda Ödeme , Havale EFT kabul ediyorlar.BonusCard -Axess - Word- Max
imum 'a vade farksız 3 taksitte satın alabiliyorsunuz. Bizde 3 taksitle aldık. Sitede dünyaca ünlü markalar satılıyor. 0 -16 yaş arası çocuğunuzun bebeğinizin bütün ihtiyaçlarını bulabileceğiniz güvenilir bir site.Kız çocuklarının hayranı olduğu Winx Club Okul- Beslenme Çantalarından Kırtasiye malzemelerine kadar herşey var. 
Ece Naz öyle herşeyi beğenen bir çocuk değil. İçine sinmeli giydiği kıyafeti , sanırım bana çekmiş bu konuda :))Markabebe.com u açtım Ceketleri  sıraladım.Hangisini istiyorsan alabiliriz dedim. Kendisinin seçmesini istedim.
State Of Kids Çiçekli Ceket i seçti. Sepete atmaya bayılıyor. Sepete atiim anneciiim diyor !!  Siparişimizi öğlen saatleriydi verdik ertesi gün elimize sapasağlam çok şık hediye paketinde ulaştı. Bu hız konusunda valla kocaman bir teşekkürü hakediyorsunuz markabebe . Hediyepaketindeki nazarboncuğuna bayıldım. State Of Kids ürünleri çok kaliteli daha önce bu markanın farklı bir ürününü arkadaşımın kızında görmüştüm.MarkaBebede görünce hemen sipariş verdim.Sanırım yeni gelmiş bu marka. 79 Liralık ceketi indirimle 49 TL ye aldım hemde 3 taksit fırsatı ile.Orjinal Amerikan malı.  Kızım kalıplı olduğu için 1 yaş büyük istedim ama ceket çok güzel likralı baya kullanır. Çiçek deseni modaymış,kendisi diyor !!
Sitede kıyafet konusunda seçenek çok fazla isterseniz kombin de yapabilirsiniz. Orjinal olsun fiyatıda uygun olsun diyorsanız mutlaka mutlaka siteye göz atın.Facebook sayfalarıda çok aktif. Takibe alın derim.


Sizler nasıl buldunuz Ece Naz 'ın ceketini.
Yorumlarınız benim için değerli.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder