16 Haziran 2015 Salı

Kişisel Bakım Ürünleri .. Fresh'n Softtan sorulur ..

Makyaj ürünlerini seçmek önemli olduğu kadar ,makyaj temizleme ürünlerini seçmekte çok önemli.Fresh'n Soft un kişisel bakım ürünlerini duymayan yoktur diye düşünüyorum 23 yıllık geçmişe sahip bir markadan bahsedeceğiz bugün.Neredeyse bütün kozmetik marketler ve büyük süpermarketlerin kozmetik reyonlarında bu ürünleri ve Freshn Softa ait diğer ürünleri rahatlıkla bulabilirsiniz.
Bu günün Konusu
Ter emici yapraklar ,
Asetsonsuz Öje ,
Makyaj Düzeltme Çubukları ,
Makyaj Temizleme Pedleri
Makyaj Temizleme Mendilleri

Ter Emici Yapraklar , yaz kış kullanılması gerek bir ürün. Akıllıca düşünülmüş , kurtarıcı bir ürün. Aşırı terliyorsanız ve atlet , tişört , gömlek ceketiniz ter içinde kalıyor kötü bir görüntü yaratıyorsa ve sizde bundan rahatsızlık duyuyorsanız bu ürün tam size göre :) Ben 3 paket bitirdim.Anne olunca bazen koştura koştura iş yapıyorum , dışarı çıkmam gerekirken hala bir yerleri topluyorum . Misafirliğe kan ter içinde gidiyorum bazen. Ter Emici yarakları kullandığımdan beri rahatım. Terlediğim belli bile olmuyor , teri içine hapsediyor.Koltuk altına gizlendiği içinde görünmüyor ..
Makyaj Temizleme Pedi her kadının mutlaka çekmecesinde olmalı. Makyaj temizleme sütü , tonik ve diğer temizleyicileri rahatlıkla kullanmamıza yardımcı bir ürün.Bu ürün %100 doğal pamuktan üretildiği için cilde zarar vermiyor. İçinde baya var yuvarlak formda dizayn edilmiş. Severek kullanıyorum.
Çanta boyu olan bu ürün her daim kullanılabilir , yüzümde makyaj yokken bile akşamları yüzümü ve boynumu sildiğim de acayip kirle karşılaştığımı görüyorum. Temizlemesi gayet iyi.Cilt tipinize göre 2 ye ayrılıyor , Kuru ve Hassa Ciltler için  -  Normal ve Karma Ciltler için. İkisinide kullandım çok başarılı. Öyle anlar oluyor ki yüzünüzde bir dolu makyaj ve gidip yıkamaya mecaliniz yok. Çantadan çıkartın bir adet mendil , yatarken bile yüzünüzü silebilirsiniz :) Düğünlerden geldikten sonra kurtarıcım.
Dudak ve Göz bölgem için sık kullandığım bir ürün. Kulak çöpü formunda tasarlanmış ama daha farklı. Bir yanı ince bir yanı daha yayvan.Makyaj hatası çok yapıyorsanız mutlaka alın fiyatıda uygun.
İşte bu arkadaşı çok seviyorum , Kokusuna bayılıyorum. ASETON KOKUSUNU asla sevmem ama içinde aseton olmayınca ve hoşta kokunca tam bana göre. Tırnaklarımı E vitamini sayesinde besliyor. Öjeyi çıkarmasıda başarılı. 

Fresh'n Soft ürünlerini kullandınız mı , deneyimleriniz nasıl yorumlarınızı benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder