6 Nisan 2015 Pazartesi

Diyet Günlüğü , 4. hafta değerlendirmesi

28.güne gelmiş bulunuyoruz .Zaman ne kadar çabuk geçiyor.
3 gün sonra ayın 9.unda tam bir ayı geride ... kg vermiş olarak bıraktım diyeceğim. Çok soru aldım ama sen sadece bunları keserek mi kilo verdin  ''EKMEK ve ŞEKER'' mi ???
Vallahide evet bunları kestim ama %100 kestim diyemem. Arada ufak kaçamaklarım oldu 2 adet tulumba tatlısı 2 baklava gibi ( aynı anda olmadı farklı günlerde özellikle hafta sonları ) Regli günlerim yaklaştıkça canım çok tatlı çekti. Benimde karşı koyamadığım anlarım oldu. İtirafımı da yaptığıma göre bu haftanın değerlendirmesine geçebilirim :))
Evde olanlar daha kolay diyet yapabilir onu öğrendim. Rutine oturtursanız gerisi geliyor. Sabah güzel bir yürüyüş ardından kondisyon aletleri ile vücudu çalıştırma. 20 dakika yeterli.Spor salonuna gitmenize gerek yok. Şeyda Coşkun 'un youtubede çok fazla videosunu izledim BEDAVA diyor yürüyüş için çok haklıda. Açık havada 40 dk kadar yürüyün , neredeyse her şehirde parklarda spor aletleri var ( bisiklet  - twister - kol çalıştırma diskleri - uzay yürüyüşü vs...vs ) Eve gelin çayınızı ocağa koyun o arada duşunuzu alın.2 yumurtalı peynirli omletinizi yapın ,10 zeytininizi , salatalığınızı domatesinizi doğrayın , 3-4 adet kırdığınız cevizinizi , kuru meyve olarak hangisi varsa 2-3 adette ondan (incir - üzüm - erik - kayısı) , maydanozda varsa kahvaltı tabağınız hazır :) Bunları saat 10 da yediğinizi farz edin öğlen 2-3 e kadar garanti acıkmıyorsunuz nereden baksanız 5 saat. 11 de kahvaltı yaparsanız 4 e kadar acıkmazsınız !!
 İnanmıyor musunuz '''deneyin''''...

4 gibi koooca bir kase salata yerseniz peynirli - zeytinli - ton balıklı - etli - tavuklu .. Süsleme size kalmış. Ben tonbalıklı çok seviyorum.Harbi harbi karnım çatlayana kadar yiyorum.Aç kalkmıyorum sofradan onu anlatmaya çalışıyorum.
Akşamları ne varsa onu yiyorum ( ıspanak  - pırasa - kereviz - kısır - bulgur pilavı - brokoli - karnabahar - pazı dolması vs.. ) Eğer ola ki içim yanıyor ; bişey içmem gerekli diyorsam 1 adet elmalı soda içiyorum.Her gün değil elbette arada. Bu hafta hiç yaş meyve tüketmedim hiiç canım istemedi çünkü... Canan Karatayın videolarını izleyin .. Kadın bas bas bağırıyor EKMEK ve ŞEKER diye. İnanın gerçekten ben ekmeği ve şekeri keserek verdim.Mucize bişey yapmadım. Instagram takipçilerim bilir hafta içi her gün yürüyüş fotosu paylaşıyorum.  http://instagram.com/czerkinli  yürüyüş bitince kim tutar beni diye kendi kendime söyleniyorum :) Parka gidiyorum en sevdiğim alet bisiklet , popomu acıtmasa 1 saat bisiklet sürmek isterim ama een en fazla 30 dakika dayanabiliyorum.Evde atıl olarak duran bisikletiniz varsa tv karşısına koyun ve sürmeye başlayın 1 ayda çok büyük faydasını görürsünüz.Bacaklarınızı inceltir.

Ben bugün kilo bildirimi yapmayacağım ayın 9unda açıklayacağım , belki bir süprizim de olabilir.Beni takipte kalın. Sorularınız varsa siz sorun ben yanıtlarım..
Not : Instagramdan her sabah yürüyüş için meydan okumamı isteyen varsa hesabını yorum olarak bıraksın memnuniyetle MEYDAN OKURUM :) Belki gaza getiririm sizi de yaza şunun şurasında ne kaldı ?? 24 bu aydan 31 de mayıstan epi topu 55 gün !!!
Karatay yapın bakın 55 günde een kötü 7-8 kg verirsiniz.Yanında 40 dk da yürüyüş olacak ama  ister sabah ister öğlen ister akşam ;)


Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder