30 Mart 2015 Pazartesi

Diyet Günlüğüm , 3. hafta değerlendirmesi

Bu hafta nasıl geçti inanın hiç bilmiyorum , çabucak ta geçmedi aslında !!! Çarşamba sabah çok rahatsızdım ama  yine kızı kreşe bırakmışken 40 dk yürüdüm . Ece Naz'da biraz kırgın gitti kreşe ,çantasına Dolven koydum öğretmeni içirsin diye. Hastalığımız Çarşamba günü kendini göstermiş de aldırış etmedik.O gece kızım çok ateşlendi. Okula göndermedim Aferin ve Calpolle idare ettim dinlendirdim.Evimin çok yakınında devlet hastanesi var. Çok kalabalık olur  çok sıra bekleriz Ece Naz'da dermansız diye götüremedim.
 O gün whatsuptan teyzesine msj atmış. Ben okula gitmedim , öhü öhüü çok hastayım Teyzee !! Teyzesi de asla ve asla kızına kıyamaz hemen işten erken çıkıp Ece Naz'a hasta ziyaretine geldi. Sabaha kadar ne kızım ne de ben öksürmekten uyuyamadık. Cuma sabah 6:30 gibi Ece Naz uyandı bende yarı ayık vaziyetteyim . Anne burnum kanıyor demeye kalmadan burnundan kan boşaldı. Benimde elim ayağım boşaldı o an , onu öyle görünce tansiyonum düştü !!! Peçete koyuyorum her taraf kan oluyor , halı , koltuk , kıyafetleri, atleti ,elleri hep kan oldu.Bir bardak kan boşaldı resmen diyebilirim... Allah kimseyi evladı ile sınamasın.. Teyzeside  Allahtan yanımızdaydı 7 gibi hastaneye gitti hemen sıra aldı. 8:30 da da Ece Naz'ı götürdüm. Önce çocuk doktoruna çıktık antibiyotik ve nazalnem diye burnu nemlendiren bir krem verdi. Kan değerlerini istedi ama enfeksiyonu bitsin öyle verirsiniz kanı dedi.Ardından KBB uzmanına götürdüm. Oda Ön Burunda Damar Çatlağı var diye söyledi. Cuma gecesi sabah olmadı inanır mısınız ben çok ateşlendim. Cumartesi biraz daha iyiydik. Tabii öksürük halleri devam etti. Pazar günümüzde yoğun geçti. Geçtiğimiz ay eşimin babasını kaybettik , 40 ı dolana kadar her pazar onun canı için yemek veriyor , kuran okutuyoruz.Benim beslenmemi sorarsanız ne yedim ne içtim hatırlamıyorum. Bol bol protein aldığımı biliyorum. Yumurtalı kaşarlı omlet - yoğurt -süt - mantar yedim.Bol bol da portakal yedim .Pazardan bir sürü yeşillik almıştım dolabın yüzünü bile açamadım hastalıktan , çoğu sararmış solmuş !! Sırf ilaç içeceğim diye bir şeyler atıştırıyordum.Sürekli yatma modunda geçirdim haftayı. Tabii ki hastayken diyet yapmadım , iyileşebilmek adına bana ne yararlıysa onu yedim. Şuan tartıda  giden rakam 1 kg .. Geçen haftalarla topladığımızda 3 haftada 7.5 kg vermiş bulunuyorum. Kendimi hafiflemiş hissediyorum , şişliklerim azaldı.Kilom çok fazla , o yüzden yolum uzun. Asıl iş bundan sonra başlıyor.Bu giden ödemdi suydu bilincindeyim.. Vermem gereken en kötü 22.5 kg var ...Ece Naz'a bolca kara üzüm ve ceviz yedirdim. Kara Turpu oydum içine bal koydum 1 gün sonra onu tükettirdim ve tükettim.Bizim nefesimizi açtı , öksürüğü olan varsa hemen denemeli öksürüğümüz azaldı..Kürü 7 gün uygulamalıymışız.Ben videoda ekledim , izlemeyi unutmayın.


Çocukların ve annelerin hastalanmadığı ,sağlık dolu bir hafta diliyorum herkese..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder