23 Mart 2015 Pazartesi

Diyet Günlüğüm , 2. hafta değerlendirmesi


Çok soru aldım liste uyguluyor musun HAYIR bir listeye bağlı değilim , ŞOK DİYET mi HAYIR şokta değil !!!
9 Mart 2015 Pazartesi başladım arkamda bıraktığım 14 günüm ve toplamda bay bay dediğim 6.5 kğ um oldu. Bu haftanın gideni 2.5 kğ... Bu giden elbette yağ kitlesi değil vücudumdaki şiş ve su.

Genel itibariyle Karatay Diyetini uyguluyorum. Instagram da fark ettiyseniz meyve yemiyorum. Bir tek cumartesi 4 çilek yedim oda tatlı bile değildi tadı, ara öğünde tükettim.

SABAH RUTİNİM
-- Kaşarlı yada tam yağlı peynirle yapılmış 2 yumurta kırılmış üzeri çörek otu ,kırmızı pul biber , karabiberle süslenmiş omlet.
-- 1 koca tabak yeşillik aklınıza ne gelirse..
-- 10 adet karışık veya tek renk zeytin.
-- 3-4 kabuklu cevizi taze taze kırıyorum ve kahvaltıda tüketiyorum.
-- kuru üzümse 10 - 15 adet  / kayısı yada incirse 2-3 adet kahvaltının sonunda yiyiyorum.
-- Sınırsız ŞEKERSİZ çay


ÖĞLEN RUTİNİM
-- #gulshendoganile8mart etkinliğinde LAV bize Derin Kase hediye etti. Onunla koca bir kase salata tüketiyorum.
Genelde tonbalıklı oluyor o salatada.

AKŞAM RUTİNİM
--  Çorba - yoğurtlu kereviz salatası - tavuk haşlama
şeklinde oluyor.

veee veee haftanın 5 günü aksatmadan YÜRÜYORUM ... Ece Naz Cumartesi Pazar evde olduğu için spor yapamıyorum.
Sizin diyetler nasıl gidiyor, yaza şunun şurasında 65 gün kaldı :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder