26 Mart 2015 Perşembe

Adıyaman KervanSaray Kahvesi


Miğrenim olduğu için her kahveyi içemem , içtikten 10 dakika sonra ataklarım kendini göstermeye başlar. Kervansaray Kahvesi ile yeni tanıştım.Bildiğimiz tek tip Türk kahvesinden ziyade içinde 7 çeşit özel karışım var. Buda ağır kahve tadını farklılaştırıyor.İçimi yumuşatıyor.İçerisinde neler var derseniz ;  Menengiç , Krema , Yemen Kahvesi , Salep , Çikolata , Damla Sakızı ve Keçiboynuzu var.Bu kahvenin yıllardır tiryakileri varmış.Ben adiyamankahvesi.com vasıtası ile tanıştım.

Ürün 250 gr lık pakette satılıyor fiyatıda çok uygun sadece 10 TL deneme amaçlı bile alınabilir !! Ürün aslında şifa kaynağı. Menengiçin en bildik özelliği , Öksürüğü kesmesi , balgam söktürmesi . Krema nın faydası , kolesterolü düşürüp , yüksek tansiyonu önlemesi . Yemen Kahvesinin faydası , Uyuşukluğu giderip enerji vermesi. Salep in faydaları , öksürük ve bronşit için yararlı. Çikolata , kokusuyla bile mutluluk vermeye yetiyor . Damla Sakızı , böbreğe çok yararlı , idrar söktrücü özelliği ile biliniyor. Keçiboynuzu ise sigara içenler için balgam söktürücü ve  göğsü yumuşatıyor.Ben bildiğim türk kahvesi gibi pişirdim 1.5 çay kaşığı kervansaray kahvesini 1 fincan suda şekersiz pişirdim. Bol köpüklü olması beni cezbetti. Renk olarak rengi bildiğimiz kahveye göre açık.

Ürünü sipariş vermek isterseniz eğer  http://www.adiyamankahvesi.com/siparis-ver  bu adresten verebilirsiniz.

Sizler denediniz mi ? Yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder