23 Şubat 2015 Pazartesi

Blinc Mascara

Kaş Kirpik Gerisi Blinc , o kadar iddalı bir marka ile karşı karşıyayız. Blinc kullandığım rimeller arasında suya en dayanıklısı.İstersen ağla yine akmıyor .İşin garibi yine su ile temizliye biliyorsunuz.Göz makyaj temizleyicisine de gerek yok.Ürün çok ucuz değil bana çekiliş düzenlediğim sponsor firmamın hediyesi idi. Anca sıra geldi de yazıyorum.Ürünün özelliği tüp rimel olması.Normal rimellerden farklı , ürünü uyguladıktan sonra minik tüpler kirpikleri kaplıyor.
Topaklanma kesinlikle olmuyor.Hacim ve uzunluk veriyor. Kirpiklerim uzun ve cansız. Ben blinc'e 100 üzerinden 90 veriyorum. Lens kullanıyorsanız tavsiye ederim.Alışveriş sitelerinden daha ucuza alabilirsiniz.
Kendisi capon harikası . Üretim yeri takıntım var desem !! Made İn Japan hep ilgimi çekmiştir.Adamların kullandıkları teknolojileri bile farklı.

Kullanan var mı aranızda ? Yorumlarınız altın niteliğinde, sizleri seviyorum.Yorumsuz bırakmayın beni.
Sevgiler,
Canan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder