23 Ocak 2015 Cuma

sanakapakolsun.com dan alışveriş yaptım

Anne olduğumdan beri kaç kez telefon değiştirdim hatırlamıyorum , sebeplerine gelince minik hanımın dişleri çıkmaya başlayınca dişledi , sonra sinirlenip yere attı , olmadı su dolu kovada yıkadı, ekranını kırdı gerçek bunlar , belki sizinde başınıza geldi :)) Biz 4 yaşımızı 2 ay geçtik artık anlıyor söylediklerimi. Bir dünya para verip SamsungS4 aldım. Bu sefer telefonumun zarar görmesini istemediğim için telefon kapağı arayışına girdim.

Kişiye Özel Cep Telefonu Kapakları diye googleda aratınca karşıma sanakapakolsun.com çıktı. Siteyi incelediğimde olumlu müşteri yorumları , sosyal medya hesaplarının aktif olması bu siteden sipariş vermemde büyük etken oluşturdu.Siparişim 1 gün sonra elime çok şık bir kutuda sapasağlam ulaştı. Ürün çok güzel sert plastik ama elinize alınca kadifemsi bir yapısı var,özellikle baskısı çok kaliteli.14 Şubat sevgililer günüde yaklaşıyor ki , klasik hediye vermek istemiyorsanız. Bu site bence tam size göre. Böyle bir kampanya gördüm sitede ama tarifem gnçtrkcll olmadığı için yararlanamadım. Genç Turkcelliyseniz , biri size diğeri sevdiğinize çok uygun fiyata alışveriş yapabilirsiniz.Hem kargo bedava  hemde ekran filmi hediyeli. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder