15 Ocak 2015 Perşembe

Eşimin yeniyıl hediyesi hediyekulubu.com dan..

Geçen sabah sıkı sıkı paketlenmiş bir kargo aldım.Heyecanlı bir şekilde açmaya başladım. Bir baktım ki Kişiye Özel Kesme Tahtası üzerinde 'Canan'ın Mutfağı' yazıyor. Çok sevindim bir o kadar da şaşırdım beklediğim bir kargo değildi.Aradan 1 saat geçmedi telefonum çaldı
Ümit arıyordu. Süprizim ulaşmış,Güle Güle kullan dedi. O an jeton düştü :))) Eşim bana yılbaşı hediyesi sipariş etmiş,hiç demedi bile süprizi bozulur diye.Mutfağım için çok gerekli bir yardımcıydı, adıma özel olması hediyeyi fazlasıyla anlamlaştırıyordu. Siteyi vasıtasıyla keşfettim, bana övdüde övdü.Çok ilgililer,sürekli cep telefonuma siparişin akıbeti ile ilgili mesajlar attılar, en büyük özellikleri ise çok hızlı olmaları dedi.Dün öğlen sipariş ettim, aynı gün kargoya verdiler dedi.Bende paketlemelerine vuruldum. Sıkı sıkı sarıp sarmalamışlar .Siteyi hemen takibe aldım. Burdan bana hediye almak isteyen arkadaşlarıma sesleniyorum , Özel Tasarım Peynir Tabağı çok ilgimi çekti duyrulur :)))


Sizler daha önce http://www.hediyekulubu.com/ dan alışveriş yaptınız mı ? yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgilerimle,
Canan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder