25 Eylül 2014 Perşembe

dermokozmetika.com alışverişim


Bu ürünü ablamda gördüm , baya övdü  cildine iyi geldiğinden  bahsetti. Kuru Ciltler için, Krem Formunda Granüllü Temizleyiciyi internetten aramaya başladım.Uygun fiyat ve güvenilir site ararken www.dermokozmetika.com ile tanıştım. DDF ürünlerinde tam tamına %50 indirim var.Aynı ürünü başka sitelerle karşılaştırdım daha ucuzunu bulamadım.
Bir ürün sipariş verdim (30 TL) bir dolu tester ürün geldi.
Çok mutlu oldum,ÇOK teşekkür ederim.



Ölü hücreleri ve günlük kir kalıntılarını ciltten nazikçe arındırır. Cildi temizlerken dahi nemlendirir. Arındırıcı özelliği ile hücre yenilenmesini tetikler, Anti-Age etki henüz temizleme aşamasındayken başlar. Cilde pürüzsüz, aydınlık, ışıltılı bir görünüm kazandırır.

Formül içinde yer alan maddeler:
  • Turmerik Kompleks (Hint safranı kökü, Vit.BS, Vit. B3.Vit.E, Promatrixyl Pentapeptid, Gliserin) :
Serbest radikal avcısı olan DDF 'e patentli Turmerik Kompleks, ince çizgilerin görünümünü azaltır. Cildi sıkılaştırır ve nemlendirir.
  • Rice Bran Wax & Polietilen Tanecikler : Cildi nazikçe soyarken, cilt dokusunu yumuşatır.

Kullanım Şekli: Sabah ve akşam göz çevresi hariç uygulanır. Bol suyla durulanır.

Normal fiyatı 60 TL %50 İNDİRİMLE
60ml 30 TL ye aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder