17 Temmuz 2014 Perşembe

kliksa.com alışverişim

#annesultanlar etkiliğinde sposorlarımızdan kliksa.com sitede kullanmamız üzere etkinliğe katılan  blogger annelere  indirim çekleri tanımlamıştı. Anne Bebek kategorisinde 100 TL de 50 TL indirim yapılacağını duyar duymaz hemen değerlendirip Ece Naz için alışveriş yaptım.Çok ilgili bir site,sürekli kargolama tedarik aşamasında cep telefonuma bilgilendirme msjları geldi.Hatta ürünlerim geldi, kliksa.comu değerlendirme anketi yolladılar.Müşteri memnuniyetini önde tutan bir firmadan alışveriş yaptığım için çok mutlu oldum.Takip edenler bilir Instagram hesabımdan kliksa.com alışverişimden siparişlerim geldi diye fotoğraflamıştım :)










AYRINTILARA Bİ BAKALIM, NELER ALMIŞIM
Molfixlerin fiyatı çok uygundu,kaçırmak istemedim.

11 adet 72'li ıslak mendil aldım,kreşe her ay götürüyoruz ayrıca bahçede ve evde çok lazım oluyor.Ürün 1.99 TLden satılıyor.Çok beğendim ,güzel bir ürün.
Denemek için aldım iyiki de almışım,bal kokusunu çok seviyorum.
3 liradan  düşmüş 2.25 TL ye

Çantam için aldım bunuda,çocuklu olunca her an ıslak mendil lazım olabiliyor.
1.10 TL den 0.75 Krş a düşmüş.Gayet güzel içinde 20 adet çıkıyor

3 pakette kulak çubuğu aldım EceNaz hanım için ,içinde 60 adet çıkıyor :)
 O da indirimdeydi.
1.75 TL den 1.25 e düşmüş.

Ben çok memnun kaldım hem hizmetten,hem kargo hızından hemde aldığım ürünlerin kalitesinden.
Sizler kliksa.comdan alışveriş yaptınız mı? 
Benimla paylaşırmısınız !!
Sevgilerimle,
Canan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder