3 Temmuz 2014 Perşembe

eczanemizde.com.tr alışverişim

Çok çok acil durumlar olmadıkça alışverişlerimi internetten yapmaya başladım.Ne alacaksam ,hangi site olursa olsun,Uygun Fiyat araştırması-Site güvenilirliği-Kargo hızı-Orjinal ürün satıp satmadıklarını tektek araştırıyorum.Kozmetik-Bebek Bakım ürünleri-Güneş Ürünleri ararken eczanemizde.com.tr ile tanıştım.İyikide tanışmışım.3 ürün sipariş verdim 5 ürün geldi.Çook sevindim,gönlümü fethettiler :)
Siz de aldıklarımı detaylı incelemek, neler sattıklarına bakmak  ve ürünlere göz atmak isterseniz;



 Sebamed Sabun fiyatı çok uygun geldi 18TLden düşmüş.Kızım kreşe gittiği için mantar ve bakterilere karşı korusun diye aldım
23 Nisan Antalya tatilinde EceNazın güneş kremini bolca sürünce bitti tabiikide :) 
Tekrar tatil planları gündemde olunca Mustela yı hemen kaptım.

Doktorların önerdiği bir marka daha önce denememiştim,indirimli görünce kaçırmak istemedim La Rocha Posay 56 TL den düşmüştü.

Benim alışverişimde termal su hediye ettiler (orjinal boy) sıcaktan bunalınca hemen sıkıyorum ve de Ecenazada minik bir hediyeleri oldu.Teşekkür ederim.
Sitede süprizler bitmiyor,şimdide 75 tl alışverişe plaj çantası hediye.tüüh ben kaçırdım ,siz kaçırmayın


Linkten ulaşabilirsiniz.Ben memnun kaldım siteden.Hatta ve hatta kendimi çok yorgun hissettim gidip yan binamdaki eczaneden eczacınında önerisiyle supradyn all day aldım.Sitede  bir baktımki 13.5 TL pişman oldum :) ben 21 TL ye aldım :((

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder