9 Mayıs 2014 Cuma

PURNEM (Naturel ve Masum Kozmetik )

PURNEM ;Naturel & Masum kozmetiğin markası.

Purnem Ürünleri, küçük miktarda üretilip taze olarak satılıyor.Bu ürünler uzun deniz yolculuğu yapmış, ne zaman üretildiği belli olmayan ürünler değil.Tamamı doğal ve bitkisel. %100 Türk malı.http://www.nmkozmetik.com/?Tr:hakkimizda  okursanız detayları görebilirsiniz.Ürünlerin incelemesine geçmeden hemen önce kullanım kitapçığında okuduğum bu yazıyı paylaşmak istedim. Firmaya bir kez daha teşekkür ederim. Çok beğendim ve kendimi çok iyi hissettim :) 
"Siz zaten güzelsiniz.Biz sadece cildinizi tazelemek,nemlendirmek ve güzelliğinizi devam ettirmek için buradayız"  



Kimyasal ürünler içermediğini gördünüz değil mi ?

Kurdeleye sarılı geliyor .

Bu ürün çok güzel nemlendiriyor. İlk sürüşte yağlı gibi bir his bıraksa da mükemmel nemlendiriyor.Zeytinyağı ile cildi yumuşatıyor ve parlatıyor, sarı kantaron da yaraların iyileşmesine , ellerdeki gerginliği alıyor. 2 gün krem sürmeyin elleriniz kurumuyor.Nemini kaybetmiyor.

Sunum ne şık değil mi ?



      Yeşil Çaylı nemlendirici Bakım Kremi ve Göz çevresi kremi  çok güzel 2 haftadır kullanıyorum çok memnun kaldım. Ürünlerde herhangi bir koku parfüm yok. Yeşilçay var içeriginde oda hücre yenilenmesine ve güneş ışınlarından korumaya yardımcı.Zeytinyağı var kırışıklıklarla doğal yollarla mücadele ediyor cildi besliyor.Ben bu ürünlere  güveniyorum çok kaliteli , web sitesinde yazılan yazıları okudukça içim rahat bir şekilde kullanıyorum. Doğal olandan yanaysanız eğer gönül rahatlığı ile alın kullanım derim. Nemlendirme özelliği çok güzel. Pamuk gibi oluyor cildiniz.

Purnem ürünlerini kullanan var mı aramızda ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder