30 Mayıs 2014 Cuma

Makyaj Televizyonu ile Saç Modelleri

Dünyanın En çok izlenen Makyaj videolarının Türkçe çevirileri makyajtelevizyonu.com da. 
Facebookta 20.000 i geçkin hayran kitlesi var.
Sitede Makyaj teknikleri ,Makyaj Videoları ,Kaş Kirpik Modelleri  ,Tırnak süsleme , Cilt bakımı ve Saç modelleri hakkında video ve galeriler de mevcut
Kuaföre gidemiyorum , saç bakımı hakkında evde kendi başıma video izleyip veya resimlere göz atıp fikir edinmek istiyorum diyorsanız doğru yerdesiniz !!

Sitede Kıvırcık Saç Modelleri ni nasıl kurutacağınıza , nasıl şekil vereceğinize , kıvırcık saça nasıl bukle vereceğinizi , kıvırcık saçı nasıl yatıştıracağınızı ,nasıl düzleştireceğinizi öğrenebilirsiniz. Benim saçlarım kıvırcık ve bu konuda çok müzdaripim :)


İnsanlar genelde Kısa Saç Modelleri ni yıka çık şeklinde kullanırım diye kestirir.Örneğin kısa kahküllerinizi nasıl şekillendirirsiniz , dalgalı kısa saçlarınızı nasıl düzeleştirirsiniz, Kısa saçı nasıl kıvırcıklaştırıp bukle verebilirsiniz  , 2014 kısa saç trendleri nelerdir aklınıza takılan sorulara siteden bakabilirsiniz.
Dalgalı Saç Modelleri için tam bir rehber makyajtelevizyonu.com . Kalıcı Bukle nasıl yapılır , Isı kullanmadan Dalgalı saç yapımı nasıl olur ,doğal gözüken dalgalar ,kalıcı bukleler  aradığınız herşey bir tık uzağınızda.

Makyajda bence en önem verilmesi gereken yer gözlerdir. Göz Makyajı hakkında bilmediğiniz bir sürü tekniği , ipuçlarını , eyeliner sürme taktiklerini , göz makyajının nasıl yapıldığını öğrenebileceğiniz adres makyajtelevizyonu.com dur

Ben uzun süredir takip ediyorum , video izliyorum , galerilere göz gezdiriyorum , uzmanlar sayesinde kendimi geliştiriyorum.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder