22 Mayıs 2014 Perşembe

Kişiye Özel Ayakkabı Tasarımının adresi ; İnceTopuk.com

Onu bunu bilmem ama bir kadın topuklu giyecek arkadaş !! Feminen görünmek istiyorsanız ve bir ortamda bende buradayım diye kendinizi gösterme çabasındaysanız kesinlikle topuklu ayakkabı öneriririm.
Sizlere yeni keşfettiğim online ayakkabı satışı yapan  incetopuk.com dan bahsetmek istiyorum. Ürünleri Siteden Satın almakla kalmıyorsunuz aynı zamanda sitede bulunan bir menü sayesinde KENDİ AYAKKABI TASARIMINIZI yapabiliyorsunuz. 40 numara ayaklara sahip birisi olarak diyorum ki  , kendi ayak numaramda ne zaman bir ayakkabı beğensem ya kalmamış yada üretimi yok deniyor.Kendimi şanssız hissediyorum o zamanlar , moralim bozuluyor . http://tasarla.incetopuk.com/ Dünyada ve Türkiye’de ilk defa 3 boyutlu modelleme kullanılarak kişiye özel ayakkabı tasarımı yapılmasına fırsat veren bir site. 
 Ayakkabım burunlu olsun , rengi şu olsun , şu kadar cm uzunlukta olsun , taban şu renk , topuk şu renk ,saten , rugan veya hakiki deri olsun . Hepsini tasarlayabilir sonrasında sipariş verebilirsiniz.



Botlar 39 - 49 TL Arası uygun fiyatlarla satışta. Ben genelde kışlık ayakkabı bot ve çizmelerimi bu aylarda alıyorum. Normal fiyatının neredeyse 3/1 ne satılıyor.Bir kaç model paylaştım sizinle çok güzel ve uygun fiyatlılar değil mi ?


Ayrıca sitede gelinler için çok özel modeller ve mezuniyet törenleri için birçok alternatif bulmak mümkün.Tamda düğün mevsimi açılmışken orjinal bir gelin ayakkabısı arıyorsanız  http://www.incetopuk.com/?kategori-81-gelinlere-ozel linkine tıklayıp beğendiğiniz modeli sipariş verebilirsiniz.

Siteye gelen siparişler 24 saat içinde İstanbul içine; 48 saat içinde Türkiye’nin diğer her yerine ulaştırılabiliyor. İnce Topuk markası Facebook’ta 400 bini aşan hayran sayısıyla kısa bir süre içinde ayakkabı tutkunlarının adresi olmaya başladı. 

İnce Topuk için 2 Bayan girişimcinin süper icadı diyorum :) Ayakkabı ihtiyacınız var ise kaçırmayın fiyatlar gayet makul ve indirimde. Markafonide satışta olanlarda var onlara da göz gezdirin. TIK TIK

Online Satış Sitesi

Sosyal Medyada 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder