28 Mayıs 2014 Çarşamba

Ankaralı Bloggerlar SihirliMavi ile Anneler Günü Etkinliğinde buluştu #part2

Bir önceki postumda etkinlik detaylarından bahsetmiştim. Buradan bakabilirsiniz.
Şimdi ise sponsorlarımız ve hediyelerimiz den bahsedeceğim :)
Masalarda bizi bekleyen süprizler ..

Senem Boutique hoş kokulu kolonyalar göndermiş minik minik şişelerde 


Bu nefis kurabiyeler için Lady Cook Cafe ye teşekkür ederim
Merve ablası Ece Naz a hediye etti kurabiyesini :)

İpeğin Sabun Dünyasına çok teşekkürler
Çok şık değil mi , direk banyoda süs sabunlarımın yanına ışınlandı :)

Toplu Fotoğraf çektirmeyi ihmal ettirmedik.
ABC DERM ler ile toplu fotoğrafımız 
Sol baştan Sibel , Betül , Nihan , Filiz , Ebru , Derya , Neslihan , Nazlı  , Ece Naz ,Canan ve İlknur :)
OMO -YUMOŞ ikilisi çok teşekkürler bu sepetler bir harika :)
Sol baştan Betül  , Canan , Nazlı , Derya ve Neslihan.

Taa taa taa taaammm
DİVA PIRLANTA ÇEKİLİŞ ANI
Canlı canlı Soficiğime bağlandık :)
Ece Naz şanslı kişiyi çekerken 
Pırlanta Kolye Kazanan Şanslı Kişi Sevgili Merve oldu.
Güle Güle güzel günlerde kullan tatlım.
 Çekiliş çubuklarını Keremciğim dağıttı bizim şansımıza 13 numara geldi.
13 numaranın kazandığı hediyeler..
Ben bunlara bayılldım , hem anneyi hemde bebeğini düşünmüşler :)
2 adet Golden Rose öje benim için .Renkleri bir harika çok ama çok teşekkürler

Rüzgar bebeğe ışınlandı hemen bu güzel ve espirili body
PRIORI KOZMETİK Yüz ve Vücut Scrubu 



Unilever Ailesi çok teşekküler
OMO Sensitive kullanıyorum çok temiz yıkıyor çamaşırlarımı , YUMOŞ sensitive kokusu bir harika.
Ayıcığımızı çok seviyoruz. Ece Naz ın favori oyuncakları arasında :)
Tanıştırayım MUSTELA  Musti :)
MUSTELA ÇANTAMIZ 

Ece Naz hanımı 16 gün boyunca silmiştik göbeği düşüne kadar Mustela Hydra Bebe kullanmıştım. 
Çok güzel kokuyor çok memnun kalmıştım.
Güzel hediyeleriniz için çok teşekkür ederim 
Yumoş Ayıcığı ile Musti :))
 Rapunzel Hair daha öncede kullanan birisi olarak çok beğendim.Detaylı bir post daha yazacağım bu ürün hakkında :)

Baby Corner çok teşekkürler arabamıza astık bile .
Bodymiz de bir harika ve sunum çok şık.

Yörsan çok teşekkürler. Ürünlerinizi çok severek beğenerek kullanıyordum. İsli peyniri ilk kez denedim. Genelde tost yaparak tükettim harikaydı tadı.



Keçici Peynir çok güzel kargolanmış içerisine bozulmasın diye buz kalıpları konulmuş.Marketlerde görmek istiyoruz çok güzel özellikle kaşar peyniri favorimiz oldu.Tulum peyniride eşimin favorisi oldu.
Uneller Unlu Mamulleri çok severek tüketiyordum. Ankara Makromarketlerde satılıyor.Etkinlikte görünce çok ama çok şaşırdım ve bir yandan da çok sevindim. Çok lezzetli ürünleri var.Tavsiye ederim deneyin..El yapımı ve taze.
Un kurabiyesi leziz nefiiss ...
Bayatlamıyor kesinlikle çıtır çıtır tuzlu susamlı çubuk kurabiye..
Bu acuka yediğim en güzel acukaa. duyruluuuur
 Barielle çok teşekküler
                                                http://barielle.com.tr
 Dolunay ablacığım etkinliğe gelirken el emeği göz nuru kendi yaptığı ürünleri getirmiş her birimize ayrı ayrı 
ne kadar nazik bir davranış değil mi? Teşekkürler ablam..
  Friendly Organic Oyun Gereçleri Temizleme ürünü yollamış çok işime yarayacak.
                                 http://www.babyland.com sitesinden temin edebilirsiniz ürünleri  


Bu kadar değil elbette sponsorlarımız  3. postta devamı gelecek :))

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder