16 Nisan 2014 Çarşamba

Organik Çilek Kurulu Muzlu Puding



Bizim evde Pudingi Ece Naz hanım seviyor. Ben diyette olduğumdan yiyemiyorum , Ümitte pek sevmez . O klasik tatlıları daha çok sever ekmek kadayıfı , baklava favorisi..
Pudinge bisküvi kırıp koyardım , taze meyve koyardım ama kuru meyveyi ilk kez denedim.Çilekler renk vermedi , pudingim rengini korudu , çilek kokusu müthiş ve tadıda bir harika oldu. Denemenizi tavsiye ederim.Sonuç başarılı :)




Malzemeler
Bir Avuç Çilek Kurusu
Bir paket Muzlu Puding
3 Su bardağı Süt

Hazırlanışı
Bir tencereye Muzlu Pudingi ekleyelim , üzerine sütü boşaltıp kaynayana kadar karıştıralım. Kaynamaya başlayınca çilekleri ekleyelim 1 dk daha kaynatalım. Servis edeceğimiz kaselere döküp soğumasını bekleyelim. Afiyet olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder