11 Nisan 2014 Cuma

Organicare SPF50+ Baby Sunscreen


Ürünü geçen sene tatile gitmeden önce tanıdık eczacımdan 35 TL ye almıştım , Parfüm, Paraben, Renklendirici, Parafin, Lanolin içermediği için bunu tavsiye etti eczacı ablamız.

Tatilimizi 23Nisan'a getirmiştik. Çocuklu aile olunca hem otel kalabalık değildi hemde yaz sıcağı olmadığından güneş yakıp kavurmuyordu. O nedenle çok fazla güneş ışığına maruz kalmadık. Bu senede aynı tarihe başka bir otelde rezervasyon yaptırdık. Tam 20 günümüz kaldı.Onun postunu ayrı yazarım :)

Biz Organicareden memnun kaldık, hafif bir yapısı var, sürüldüğü yerde beyaz kalıntılar bırakmıyor.Vücut hemen emiyor.Yazın her hafta sonu bahçede olduğumuzdan sabah evden çıkmadan sürüyordum yüzüne , boynuna, kollarına , bacaklarına akşama kadar koruyordu.Suylada oynuyorduk. Suyada dayanaklı. 


Biz memnun kaldık , ürünü kullanan varsa düşüncelerini alabilirim :))

1 yorum:

  1. suya dayanıklı :) o konuda bilgi verebilirim koruyup korumadıgını bilemiyorum :( garnier aldım ben fısfıslı daha kullanışlı geldi bana iyi tatiller

    YanıtlaSil