3 Mayıs 2014 Cumartesi

Ankara Ankamall The Body Shop Etkinliği




Cumartesi günü NesNeslis blogunun sahibi Neslihan'ın davetiyle Ankamall The Body Shop mağazasına Ankaralı bloggerlar ile ziyaret düzenledik. Yazıma geçmeden önce Neslihancığıma çok teşekkür ederim :)



Mağaza turuna hazırmısınız ?













Kendinin Ruh Doktoru ile bana makyaj yapıldı. Ben çok ama çok beğendim , bütün gün akmadı dağılmadı yapan arkadaşın ellerine sağlık diyorum




Peeling uyguluyorlar :)

Neslihana saç tebeşiri uygulanırken
                        Mağaza çalışanları sorduğumuz her ürünü tek tek anlattılar

Burcu hanımın elinde tuttuğu ürünle kızlar peeling yaptılar :)

11 Nisanda satışa sunulacak White Gardenia serisinin basın bültenine ise bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Little Butterfly,Bayan Vertigo,Sevgininmakyajdefteri,BEN Canan Zerkinli ,Kozmetik Aşığı,Oje Canavarı,Nesneslis Neslihan ,Kendinin Ruh Doktoru,Milaness (Selen Kocbeyoglu),Öykü İpek,Betüshün Blogu,Gulshen Dogan,Gırla Fikir ve Youtuber Öykü İpek ve Mağaza müdürü Burcu Hanım ve değerli çalışanları Demet,Tuğba,Gamze Hanıma çok ama çok teşekkürlerimi sunuyorum.Çok güzel bir gün geçirdik hepberaber ..



Ayrıca İnstagramda #ankaratbsevent  hastagı ile takip edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder