19 Temmuz 2013 Cuma

Ariel Jel Kapsülleri


Günaydın sevgili izleyicilerim , değerli arkadaşlarım. Uzun zamandır toz deterjan kullanmıyorum nerden baksanız 2 seneyi geçti. Genelde Perwoll ve Woolite kullandım. Bizim burada yaklaşık 5 -6 ay önceydi  Altunbilekler diye bir market açıldı , açılış sırasında 32 li jel kapsüller ( beyazlar için ve renkliler için olanları ) 9.90 TL den sattılar.Ben neden deterjan konusunda bu kadar stokçuyum bilmiyorum. 2 kutu birinden 2 kutuda birinden aldım. Ucuz buldum sanırım ondan :))  


Direk boş  makinaya atıyorsunuz , ardından çamaşırları ekleyin. Bazı zamanlarda yumuşatıcı koymayı unutuyordum ona rağmen çamaşırlarım yumuşacık ve mis kokulu çıkıyor. Önerebileceğim bir deterjan jel kapsül. Ece Naz Kreşe başladığından beri elbiselerimizde sulu boya , pastel boya , kuru boya , parmak boyası bilumum boya türleri ile karşılaşıyoruz , ayrıca orada yemeğini kendi başına yediği için üstümüz heep yemek lekesi oluyor. Bende zor ve inatçı lekelerde extra olarak kosla leke çıkartıcıda ekliyorum çok fazla değil yarım kapak.Deterjanı ne kadar koymam lazım ay az mı koydum çok mu koydum derdi yok. At içine 1 tableet  tamam :))

Şuan Hepsiburadada indirime girmiş , ihtiyaçta varsa kaçırmayın.

SİZİN BANA ÖNEREBİLECEĞİNİZ DETERJANLAR VAR MI ?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder