15 Mayıs 2013 Çarşamba

hediyedolu.com ile 100 Dilde Seni Seviyorum Hediyesi

                                            

                                            Hediye Sepeti - 100 Dilde Seni Seviyorum Hediyesi




Ne güzel şey seni seviyorum demek
Sevdiğini söyleyebilmek ne güzel...
Her baharda, gece gündüz, her saniye
SENİ SEVİYORUM
SENİ SEVİYORUM
SEVİYORUM SENİ
Diyebilmek ne güzel...



O'na seni seviyorum demenin 100 ayrı yolunu buldunuz bile :)
Çeşitli dillerde seni seviyorum cümlelerini minik kalplere yazdık. Ayrıca Kırmızı Kalp şeklinde şık bir kutuya koyduk ve süsledik.


20 cm çapında,
 8 cm yuksekliğide parlak sıvama karton kutu 
Kırmızı kalp şeklinde kartlara yazılmış, 100 ayrı dilde "seni seviyorum" mesajı.

Aslında seni seviyorum demek için ne bir yabancı dile ne de bir hediyeye ihtiyaç duyar canlılar, bir bakışınız yeter bunu söylemeye ama biz yine de ihtiyacınız olursa diye bu ürünü geliştirdik :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder