28 Ağustos 2010 Cumartesi

Merhaba

Herkese selam, bu blog açmamda Sevgili Kalp Kurabiye (Denizin) etkisi büyüktür.Bu sabah bloğları gezerken tesadüfen ona ulaştım ve msjlaştık. 
 İsim konusunda da aklıma yemeklerimi yapacağım mekhan olan , siyah beyaz mutfağım geldi.Fotoğraf makinemi alır almaz sizlerle mutfakta sergilediğim hünerlerimi paylaşacağım.

Sevgili kocacığım akşam gelsin internetten sipariş edeceğim , yukarda da resmi var.  Burdan Özelliklerine bakınızz... 

Beni izlemeye devam edinn  :)

6 yorum:

  1. bu benim için gurur verici birşey....
    çok teşekkür ederimm...
    birlikte çok çokkk güzel paylaşımlara..

    YanıtlaSil
  2. Fotoğraf makinemin Siparişini veremiyooruum , Şansa baak ya, sitede bakım varmış açılmıyoor :) Gülüyüm mü ağlıyım mı bilemedim.Bunda da Hayır vardır diye avutuyorum kendimi..

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraf makine çabuk gelirde yemeklerinide en kısa zamanda görürüz.Hayırlı olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Hayırlı olsun canım :)inşallah hep birlikte güzel şeyler paylaşırız..Makinenle çok güzel resimler çekmek nasip olur inşallh..sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Teşekkür ederim saolun kıızlaar..

    YanıtlaSil
  6. hayırlı olsunn yeni blogunuz hoşgeldiniz sevgilerimle

    YanıtlaSil